2009. január 28., szerda

kutyás történetek

Ma szerda van,egész éjjel és egész nap csendesen esik az eső.
Délelőtt gyors tempóban kitakarítottam anyósom lakásán a szobáját amig elvitték a laborba.
Megint nekem kell kézbe vennem mindent,azután ebéd főzés volt.Köménymagos leves sok tojással,
káposztástészta.
Gondoltam egyett leírom Vakarcs nevű kutyánk hozzánk kerülésének történetét.
A fiam úgy 15 évvel ezelőtt a haverjával december elej táján találtak a nádas szélén találtak egy férfi öklömnyi kis kutyát.Ugyanis az utcánk végén van egy tó.A haverja nem merte haza vinni,
így a fiam próbálkozott nálam.Anyukám csak etessük meg mert éhes és utána vissza viszem,tudta ha én meg etetem akkor az maradni is fog.A kazánházban csináltunk neki fekhelyet.Olyan picike volt,hogy volt valakinek szíve kidobni.Pár hónap múlva derült ki nem egyedül volt,még egy volt de az be ment a legközelebbi házba,és befogadták.Én mondtam jaj hát ebből mikor lesz házőrző.Telt az idő az időjárás is már megengedte hogy kivül legyen az udvaron,egyszer csak hallom hatalmas erővel ugat,alig volt nálunk egy hónapot még akkor.Nagyon jó hamis házőrző lett belőle,nem nőtt nagyra,nem volt nagyobb mint a tacskó,de tudott ám vicsorogni és nadrágszárat harapni.Volt hogy a villanydíj beszedő a kerítést átugordva menekült előle.Nem igazán mert tőle be jönni senki,de ha mégis kimár nem mert indulni,csak várt milesz hogy ússza meg hogy ne legyen kutyasz.. belőle.3éve elpusztult,előbb az öregebbi kutya öregségben el hunyt ő meg pár hónappal késöbb bánatában.Sokszor eszünkbe jut.
A jelenlegi kutyánk egyik sem harapós,igaz ők is nagyon jók akkor ugat amikor kell.

1 megjegyzés:

Mizi Margueron írta...

Sérültem és megtörtént, amikor hét hónapja a házasságomban nagy probléma merült fel, köztem és a férjem között. olyan szörnyű, hogy a házasság felbontására bírósághoz fordult. Azt mondta, soha többé nem akart velem maradni, és már nem szeretett. Tehát kiszállt a házból, és komoly fájdalmakon ment át engem és a gyerekeimet. Megpróbáltam minden lehetőséget, hogy sok könyörgés után visszahozzam, de minden haszontalan volt, és megerősítette, hogy döntését meghozta, és soha nem akart újra látni. Tehát egy este, amikor visszatértem a munkából, találkoztam egy régi barátommal, aki megkérdezte a férjemről. Tehát mindent elmagyaráztam neki, így azt mondta nekem, hogy a férjem egyetlen módja, hogy meglátogassam a DrIgbinovia nevű helyesírást, mert ő is neki dolgozott. Tehát soha nem hittem a helyesírásban, de nem volt más választásom, mint követni a tanácsát. Aztán adta meg az e-mail címet, amit a docigbinovia93@gmail.com a meglátogatott helyesírásról. Így másnap reggel küldtem egy e-mailt a címére, amit adott nekem, és a helyesírási követelmények biztosítják, hogy visszaszállom a férjem a két napot. Micsoda fantasztikus kijelentés! Soha nem gondoltam, hogy beszélt velem, és elmondott mindent, amit tennem kell. Aztán másnap reggel, így meglepő módon, a férjem, aki nem hívott meg az elmúlt 7 hónapban, felhívott, hogy közölje, hogy jön vissza. Milyen csodálatos!! Tehát így jött vissza ugyanazon a napon, sok szeretettel és örömmel, és bocsánatot kért a tévedésért és a fájdalomért, amit ő és gyermekeink okoztak. Ettől a naptól kezdve a kapcsolataink erősebbek voltak, mint korábban, a DrIgbinovia segítségével Így konzultálok veled, ha bármilyen probléma merül fel vele, 100% -os garanciát vállalok, hogy segít neked, hívja, vagy add hozzá őt: Whats-app: +2348144480786 a köszönet Drigbinovia ..!