2009. január 26., hétfő

hétköznap

Hétfő,az időjárás nem valami jó,egy-egy szem eső esett reggel,amugy nincs hideg januárhoz képest.
Minden nap gondolkozni kell mit főzzek,de azután megoldom.Ma a menü tökleves,nudli pirított
zsemle morzsával.DE holnap mi legyen?Majd meg álmodom. Ma de-.néztem a Spektum tv,olyan guszta ételeket készítettek vad húsból,halból,galambból.Szertem ezeket a műsorokat nézni,de az
a bajom elfelejtem a receptet mire főzni akarnék ilyeneket,felvenni nem tudom.Na de egy-kettő megragad az agyamban mivel nem vagyok hülye gyerek.Nálunk csak a gyermekeim és én szeretjük a külőnleges ételeket.A férjem inkább a pörkölt,tarhonya ,-lebbencsleves,bab,stb...ehhez
hasonlókat.
Vasárnap.
A nagyobbik lányom ebédre hívott bennünket,szülinapja volt 13-án,de most értünk rá.
Finom volt.Orjaleves csiga tésztával főthússal,főtt burgonya,sült lapocka,és még főzött bakonyi sertés szeletett,hogy biztos elég legyen.Süti zserbószelet volt.Nagyon finomat tud sütni.Ő inkább sütni tud jól,én meg főzni.Az apai nagyanyjára ütött az sütöt finomakat,akármit sütött mindíg jól sikerült.
Így nem kellett főznöm, volt egy szabad napom.

Nincsenek megjegyzések: