2009. január 19., hétfő

Tőrténetek

Reggel eszembe jutott egy kis tőrténet,egy szót hallottam a tévében,a "nem tudok meg állni".
Kissebbik fiam 4 éves korban lehetet amikor biciklizni tanult.Már felült egyedül,kicsit kacsázott,de a megállás legtöbbször eleséssel párosult,ha nem mentünk utána.Úgy gondoltam én nem futkosok
leszáll ahogy akar.A szomszéd asszony kilépet az útra, a fiacskám kacsázva kiabál "Margit vigyázz előlem,nem tudok megállni,de kitérni sem.Szomszéd asszonynak annyi ideje volt hírtelen,elkapta a ruháját a fiúnak,így nem esett nagyott.A fiú motyogot, nem tudod én még olyan vagyok mint a részeg ember,fel csak felülök és kacsázok leszálni meg borulok.Na nagy volt a nevetés,amin ő is nevetet velünk.A részeg ember hasonlóságot sajna sok embertől látthatta akkoriban,volt egy pár darab az utcánkban,akik azóta alulról szagolják az ibolyát. A z ilyen kis történetek eszembe jutnak
jó érzéssel emlékszik az ember,és azt mondja mennyi kis emlék, mennyi minden történt az életben.

2 megjegyzés:

Borderline Anikó írta...

Szia Marcsi!
Köszönöm érdeklődésedet, nagyon jól esett! Sok minden történt az elmúlt hónapban. Jó is, rossz is. Most inkább "begubózom", ezért nem írok, olvasok. Próbálom összeszedni magam.
Puszi: Anikó

Fauna írta...

Kedves történet, jót mosolyogtam rajta. :)