2009. január 14., szerda

baráti ölelés

Köszönöm akik nekem küldték a blog barátság jelképét.Nem udvariatlanságból nem küldöm
tovább,1,de úgy gondolom szinte mindenkinek ott van a blogján már vagy épp most kapja.
2,nem tudok csak 8 jelöltet,mert én úgy gondoltam aki olvassa az én blogomat,és én is
olvasom a többiek blogját azt már egyfajta barátság.Ezért én mindenkinek küldöm ezt a
jelképet mert mindenkit barátomnak tekintek,és remélem még nagyon sokáig olvashatjuk
egymás írásait.
3, sajnos nem tudom ide áthozni az ilyen képeket,én ahhoz nem értek,az igaz az írást kimásolva fel tudnám írni de együtt jó a szöveg a képpel.
Remélem nem sértődik meg senki aki kijelőlt,hogy nem úgy továbbítom,de mindenkinek küldöm a baráti ölelést jelképesen.


Na egy kis más.
A hétköznapok ,hétvégék újra telnek megszokott kerékvágásban.
A monoton megszokott reggeli teendők(begyújtás,kávé-tea főzés,reggelizés mindenki más időben), a főzés kigondolása,véghez vitele,ebéd stb....ez így szinte egyforma mindennap,kis eltéréssel,nem akarom felsorolni az egész napomat, van benne hímzés stb... mindenre kell szakítani időt.Mivel nem kell dolgozni járni így nem kell rohanni,időt pontosan beosztani.
Szoktam agy tornaként az rtl klub du-i betű játákán szavakat kirakni,nagyon szeretem,versenyzünk a férjemmel ki tud több szót kirakni-felírni.
Nemrég fejeztem be az ajándékba kapott rózsás gobelintmajd fotót később tudok feltenni segítséggel.Most egycica fejen dolgozom ami leszámolós xszemes.Nem igazán tetszik már így hogy varrom,de csak kivarrom.Jól mondta az unokám nem olyan szép azt ne varrjam ki,de sok olyan cérnám van ami pont ahhoz jó.Pénteken du.,járok díszítőművész szakkörbe,meg horgoláskörbe.Kell egy kis kikapcsolódás.Nagyon sok szépeket varrnak az asszonyok,fehér a menő most.Az őszi kezdéskor vettem egy kisterítőt ami gömöri minta, nahát kifog rajtam nem áll a kezem rá,és úgymond nehéz.A tűre felkell csavarni 2x és vissza ölteni ugyan oda mellé és így göböt képez,hát feladom,az újjam hamarabbgöcsöt kap mint ahogy a göb haladna.Nem szoktam könnyen feladni de ez nem megy.Egy idős néninek asztal terítő készül gömöri mintával csoda jó.
Van még egy másik fajta hímzés amit nem szeretek,de azttudom csinálni csak nekem az nem tetszik,ez az írásos, a torockói hímzés,nem az esetem.Ki varrva ez is tetszik,mint minden hímzés
és egyébb kézzel készült munkák.Na talán menni kéne,géppel varrni van egy befejezésre váró
táska,amit a neten találtam többek között,hát,,,nemis tudom mit mondjak róla,akkora nagy lett
a meg adott méretbe,hogy egy kis malac is elfér benne. jó lesz majd valamire,de bevásárolni bajosan,habár sok elfér benne.

3 megjegyzés:

Fauna írta...

Szia!
Nézz be a blogomba, én is jelöltelek egy "díjra". :) De persze nem kötelező továbbadni, én sem nagyon töröm magam az ilyen díjak miatt. :)

Fauna írta...

És tudom, hogy pár embertől megkaptad már, de sajnos nem nagyon tudok újakat jelölni (olyat, aki még nem kapta meg), ezt nézd el nekem, légyszi. :)

Fauna írta...

Nem tudtam, milyen a torockói minta, de megnéztem, és tényleg úgy tűnik, hogy nagyon nehéz lehet varrni... Én a gobelinen kívül csak kalocsait varrtam még, de már kb. évtizedek óta nem csináltam olyat. :)