2017. április 3., hétfő

Újrakezdés.

Helló mindenkinek aki betévedt a blogomba,és elolvassa!Szeretném mától újra indítani  a blog írást,mégpedig azért is mert ez elvégre egyfajta napló.Régen nem volt bejegyzésem de a facebokkon jelen vagyok.Nagyon sok minden történt azóta,hogy nem írtam,jó és rossz dolog is egyaránt.Kezdem a jóval.Született egy kislány unokám 2014-ben,gyönyörű, okos,a kissebbik lányomnál.A kisebbik fiam hozott egy gyönyörű "lízingelt kislányt" így ezáltal lett egyből egy első osztályos unoka,nagyon örültünk neki is.Így mind a 4gyermekem párra talált és élik a maguk kis családi életét.Így az unokák száma 7 lett.Magunk maradtunk a férjemmel,élhetnének a boldog kis "öregek" életét.Éltük is tavaly október végéig a nyugodt kis életünk,kínlódtunk a betegségeinek.Akkor be jött egy kaland az én kedves férjemnek amitől iszonyúan szenvedtem és a mai napig tart.Szinte egyik napról a másikra zuhantak váltam a jókedvű,vidám,pozitív gondolkodású,másoknak tanácsot adó nőből,szószerint egy szenvedő,bánatos nő aki nem tudta-tudja megoldani a problémát,aminek a "férj szerelmi kalandja" a neve!Na de kérem közeleg a 62 éves születés napjához,a hölgy még 41 éves,mit akarnak?Na de a férjem engem is szeret,a hölgyemény is kellene,tudtommal minden közelebbi kapcsolat vele meglett akadályozva,vagy csak gondolom!?Na ez a szerelmi történet részletesen legközelebb!!!!!!

Nincsenek megjegyzések: