2017. április 17., hétfő

A folytatás a történetemnek.Na őrlődtem, mit tegyek,külön költözzek?szenvedélyesebb legyek nem fiatal létemre,?nem szívesen dobtam volna el a 34év házasságot,de azt sem akartam,hogy megdugja!!!De annyira szenvedtem elmondani nem lehet hiszen nagyon szeretem tiszta szívemből a férjemet,de szemet nem hunyhatok minden felett.Az ember is nagyon szenvedett mert egyrészt nekem bánatot okoz,másrészt epekedet a nőnek nem nevezhető nő után.Úgy meg etette,babonázta amitől nem tudott szabadulni.Azt éreztem az intim együtlétek során van érzelem irántam na akkor mindent bele,akkor hajtsák rá,addig amíg a női méltóságok engedi teljesíteni egy-egy óhaját,mindig meghagyva valami újat későbbre.Így teltek a napok hetek,de a bűvkörből valami nem engedte,gondolkoztam valamit elnéztem,kihagytam nem vettem észre?Intim randi megakadályozva,tél van hideg van a szabadban,miért nem szabadul tőle?Időben sem fér bele hisz pár szónál többet nem tudták beszélni,maradt a titokban lévő telefonok,de az nem olyan bűverővel rendelkezik ! Minden nap szinte együtt mentünk, hisz eggyüt dolgoztunk mind hárman! Maradt a tekintet a nézés az tűz a nő szemébe,mint a bagzó macskáé!!!!!Kis apró bántó momentumok előfordultak,ami nekem iszonyatos fájdalmakat okozott.Karácsony eljött ami nem volt vidám csak úgy tettünk,örlődtünk.Karácsony után megszünt a  munkahelyünk,Na felsóhajtottam de nem sokáig tartott a megkönnyebbülés.A hölgy néha eljött hozzánk de legszívesebben minden baráti kapcsolatot megszakítottam volna,Még a szilveszteri pezsgőt amit nem ketten ittunk még szilveszterkor vele itta még,pedig volt egy nagy megegyezésünk.Na ezután majdnem bekerültem az idegosztályra idegösszeomlással,nem is tudom mi a csoda rántott vissza.Kicsit kezdett javulni a helyzet kezdtem lassan megnyugodni kifelé de befelé más volt az érzésem.Februárban jobb volt néha a helyzet,De itt is akadtak olyan pillanatok amikor nem voltam fél napot férjemmel ezt ki is használták,együtt mentek fűrdeni a fűrdőbe,De mivel Ág... félt a lebukástól csak szólt menjek fürödni én is.Jött a házassági évfoldúlónk férjem szép csokrot hozott ajándékba és egy ebéd meghívás az étterembe,egy őszinte szerelmi vallomással,és olyat tett még amit nagyon nehéz betartani de azóta is tartja amit nagyon díjazom.Kezdett igazán kikerülni a bűverőböl,csak én voltam.Ekkor jött egy szívinfarktus mentő,kórház nem én a férjem kapta.Minden nap rohanásban a kórházba,és akkor jött egy érzésem ami szörnyű érzés,mivel én érzek dolgokat,először a felismerés az érzést folyik a telefonálás Á és a férjem között,amit szinte addig érzed amíg beszélgetnek,legyen ez késő este vagy nappal.De ez fokozódott mert érzed bent van a férjednél na ez paranoja,de ezután szól egy közös ismerős már többször láttam együtt őket.Na ez nem volt paranoja.Kezdődik a szenvedés újra,tízemeletes zuhanás.Hogy bizonyítsad ezt? Ami a minap bizonyositást nyert,mert egy volt szobatárs mindet elmondot!Iszonyú szenvedés,felismerés jön a jó idő bárhol ellehet bújni a szabadban.Próbáltam elfogadni barátnőinek hátha jobban szemmel érzéssel tudom őket tartani.Közben amikor eggyüt voltunk hárman és egymás felé intézet mozzanat Iszonyú fájdalmat okozott nekem,közben én amit még lehetett tenni a férjem felé minden erőmet felé irányítottam a szerelemben,mindenben szinte 3asszony szeretetét irányítottam felé.Na akkor történt március vége felé egyik nap még őtet csábította másik nap meglátta egy másik férfival aki nem az élettársa volt.Jött a felismerés mit tettem én.Párnap rágódás után jött a szívből jövő bocsánatkérés.Közben újra munkába álltunk.Az istenített Ágicát mostmár mellőzte.Másik felismerése amikor meglátta nem az otthona felől hanem a másik férfi lakásában felől jött nagy sietve mert már 5 perc volt amunkakezdéstől,nagyon zavarba.Én kaptam ajándékba karláncot csak próbáltam elfelejteni az összes bánatot vagy legalább is enyhüljön.Nem tudom mi lesz nagyon remélem minden rendbe jön,leszáll rólunk már ez a nő,mert ha nem megyek mindent amit közben megtudtam kifogok tálalni ott ahol a legnagyobbat csattanhat.Nagyon félek újra felhőtlenül boldog lenni.Nem is tudom írtam -e hogy az Ágika 41 éves 20 év korkülönbség,férjem 62.évében van.Könnyű egy férfit megszédíteni ilyen korban de nagyon nehéz mellette maradni amikor jönnek a bajok,De ha valaki már eggyüt öregszik még a34 év mindent át segít.

Nincsenek megjegyzések: