2017. április 20., csütörtök

Újabb folytatás a történetnek.Iszonyatosak a napjaim,jár az agyam mit tegyek,az az iszonyatos szenvedés!Úgye derülnek sorra ki ,mi az igazság,vagy ismerősök útján vagy a férjemben megszólal a lelkiismeret!De olyan is volt,hogy az Ág... saját fia árulta el az anyját!A férjemhez bejárt rendszeresen a kórházba,otthon azt mondta Marika bent van a kórházba és meglátogat,hol ott a férjem volt bent!Ezt többen igazolni tudják,közzé a fia is!Húsvéti szombatján nagyon sok minden napvilágra került,én a bánatba majd belehalok,egész éjjel sírtam!Ekkora hülyének néztek engem mind a kettő!Hazudnak mint a vízfolyás.DE SAJNA SZERETEM a férjem,De itt hagyom vagy elköltözött vagy belehalok a bánatba!,De inkább belefogok halni ami közel van,ketté szakad megszakadt a szívem egy pici csücsök tartja össze!Kis öröm amikor szeretkezünk,nem szégyellem leírni,szeretkezünk akkor úgy érzem minden rendbe van,de akkor miért nem felejti el azt a szemét nőt akinek már több férfivel van dolga egyszerűen!Miért nem győzök?Én bizonyítottan már 34 év alatt eleget minden téren akkor miért nem győzök egy ilyen jött mentél szemben?MIÉRT miért,miért?Na hátha sikerül most már látta saját szemével is más férfivela munkahelyen sok minden kiderült róla!De még tegnap is csábította a férjemet meddig tud ellenállni?Hogyan tartdsam még a férjem mivel tudom hódítani?Nem tudom!

Nincsenek megjegyzések: