2017. április 10., hétfő

Elkezdem a férjem szerelmi viszonyának tőrténetét az elejéről,na nem biztos hogy minden sorba lesz de igyekszem.Azt tudjátok,nem vagyunk fiatalok,de még nem érzem magam öregnek.Rokkantnyugdíjat vagyunk mind a ketten a férjemmel.Elindultunk 2016 októberében munkára jelentkezni egy rehab üzembe,ami okt.elején már indult mi később jelentkeztünk.Orvosi vizsgálatra ment az újonnan jelentkeztek.Nagyon jó hangulatban vártuk az orvosi vizsgálatot,igaz az elején mindenki myuszin méregette egymást majd kezdődött a beszélgetés,többnyire ismertük egymást személyesen vagy látásból.Már a végén egész jól felszabadult egy hölgyike,már a szex felé is elhúzódott a viccelődés.A hölgy nem akarom nevén nevezni,40 éves számomra jelentéktelen senkinek tűnt de nem úgy a férfiaknak kigondolta,hogy a férjemet megcsapta a szerelem isten nyila.Hisz soha nem volt nekünk baj a házasságban,A hölgy kijelenti ő nem kívánja a szexet,valaki oda szólt de hát úgy viselkedel mint aki búgós,az hát még azt is mutatta hova mekkorát óhajt.Mindenki röhög,viccnek tűnt.Ezután a nap után feltünt a férjem milyen izgalommal várja mikor mehetünk dolgozni,eljött az a nap is a fene ette volna meg.Első nap feltünt nagyon közeledik a hölgy iránt,telefon szám csere de csak a férjemmel,na jó ez nem foglalkoztatott annyira.Munka közben ment a viccelődés,humor a férjem alapjában véve mindenkivel viccelődik.Eltelt egy pár nap egy,másfél hét a férjem nem közeledik az ágyban,semmi gond fáradt.Néha fucsán el-el tünt otthon az udvaron ezt azt csinálni,ilyenkor ment a telefonálgatás titokban de én észre észre vettem,ha pedig pont úgy mentem ki,hogy észre vettem,ja megkérdezte milyen a meló,mi a véleményünk.Na ekkor már elkérdte az én számomra is,néha nekem is jött telefon,vagy felvettem vagy nem.Egyszer nem tudtam felvenni,de közelben voltam ,hallom a férjemé is csöng már és akaratlanul kihallgattam igaz előzménye volt mert egész nap ideges volt az apja.Hallom ám a randi megbeszélés,"gyere le kedden nem lesz itthon az asszony oda lesz a hímzőkörbe".Na amit már sejtettem, hogy alakul valami közelebbi .Mikor kijött az ember rögtön a konyhába én még nem ocsúdtam fel,és torkán akadt a szó neki támadtak,bevallotta ő szerelmes lett ebbe a hölgybe de nem akar engem elhagyni,csak pár alkalom.Na ez nem fér bele a házasságba.Én már sejtettem ezt fe hallgattam és vártam.Na telefon élő kérdem a hölgytöl,te is szerelmes vagy az embereknek mert akkor félre àllok az útból és mellékellem a használati utasítást a működéséről.Felháborodott neki egy vén ember nem kell azt nem soká ápolni kell.Közben kiderült egy s más a hölgy múltjáról,hogy minden munkahelyről azért kellett elmennie mert  elcsábította a férjeket.A férjem nem hitte el,az a kedves csaj nem olyan ő volt szinte az isten,ne merjem bántani mert az jó milyen dolgos stb...Én kegyetlenül szenvedtem,próbáltam veszekedni, elcsábítani olyant megadni amit eddig nem kapott még tőlem,igyekeztem minden gyanús randevút megakadályozni,a gyerekeimmel eggyüt.Ha én elmentem valamerre valamelyik gyerek szólt jön ezért vagy azért.Minden hiába a szerelme nem csitult iránta,de engem nem akar elhagyni.Annyira őrlödtem, napi rendben volt a kiborulás,síró görcs, legtöbbet éjjel ne lássa,mindent megtettem volna,hogy felejtse és engem szeressen csak. De majd folytatom.

Nincsenek megjegyzések: