2009. március 26., csütörtök

hétköznap

Megint régen jelentkeztem.
Telik a nap egymás után.Az elmúlt napokban rettenetesen fújt a szél felénk. Allergiás vagyok,majd meg fulladok mielőtt elkezdődne a szél,a szemem meg a szélben kikészül.Kisem dugtam az orrom hétfő óta.Hétfőn Bcsabán voltan a cukorgondozóban,annyira fújt a szél alig vártam, hogy hazaérkezzem a szemem kicsit be gyulladt a széltől.
Ma az udvaron tevékenykedtem,most csak délután támadt fel a szél.Gyorsan előkészítettem az ebédet és amig a sütöben készülődött addig elkezdtem a takarítást.Az ebéd zöldségleves,rakottkelkáposzta volt.Ebéd után lemettszetten azt a kevés málnát és a szedret,azután felseperem az udvart.Nagyon sok volt az elpottyintot kutyapiszok.Jól megszáradt a föld,eddig nagyon sáros volt de az elmúlt szeles napok jól megszárították,így jól lehetet takarítani.
Maradt még a másik udvar holnapra,ha lehet kint dolgozni.Igaz holnap du.-,díszítőművészkörbe
szeretnék menni,mert sokat hiányoztam az elmúlt időszakban.
Vasárnap,egyszerre volt anyósoméknál disznóvágás és du.- meg szülinap a fiamnak,meg névnapja.A lányaim jöttek köszönteni és sütizni.Csináltam gesztenyés tortát,sazhertortát és sajtos sós rudat.Ami maradt átvittem a disznótorba,így elfogyott minden.

Megyek mostmár varrni.Kockásfülűnyuszit varrok xszemes hímzéssel,az egyik unokámnak lesz párna.Már nagyon lemaradtam a fotózással,de igyekszem pótolni.

1 megjegyzés:

Fauna írta...

Nagyon helyes lehet a Kockásfülű Nyúl, kíváncsian várom a fotót!