2009. március 13., péntek

hétköznap

Régen jelentkeztem,távollétem oka;betegség.
A férjem haza jött a kóházból 6-án du., alig ért haza,elővette a cifra f...s,benevezett a gyors futó versenyre,ami az ágy és a mellékhelyiség között zajlott.Gyomorgörcs és hascsikarás kíséretében.
Na mondom,ez jól kezdődik,vírust hozott haza,ami mint tudjuk szeret terjedni.
Na én vasárnap este lettem rosszul,na én nem futottam olyan gyorsan,mert imbolygot a talaj,de azért énis célba értem.Én róka üldöző versenyre neveztem be.Viszont láttam az aznapi élelmet
ami eltünt,de sajna ez nem volt élvezetes.Azután enyhe hasmenés zavart meg,de én már felkészültem a fogadására és igyekeztem volna a gyógyszerrel csillapítani,ami annyira elég volt,
hogy nem rohantam mint a mezei nyúlfogó versenyen,de erőm se lett volna.
Másnap,azaz hétfő reggel még az áztatottkeksz sem ment le a torkomon,de minek is kellett volna
lecsúszni úgy is vissza kellett jönie.Hát szenvedtem, a férjem már úgy mond jobban volt,így váltottunk,én feküdtem és ő látott el, ment a boltba hozta a különböző gyümiket vitamint után pótlásnak,teát főzött.Még szerencse volt a hűtőben főtt élelem.
Most megértő volt,amikor panaszkodtam fúj a gyomor, has."Tudom miről beszélsz,láttál tegnap
és tegnap előtt" igen ,láttalak.Hát mit mondjak,cudar egy nyavalya volt.Még ma is szédelgek.
A férjem talán úgymond hamarabb össze szedte magát mint én.Ő már jobban eszik,de én még ma is undorral ettem egy keveset.
Nahát a nőnapról elfelejtkezett,de a fiam is,ő pedig nem szokott.Nagy bánata van mosoly szünet van a barátnője és közte.Na majd elmúlik.
A héten megint minden elmaradt amit terveztem,még a hímzés,netezeés is,az utóbbinak a férjem örült is.
Na megyek mert még véletlen eltalál mosogatni. jajaj! vagy megszólal nincs meg erőd elmosogatni? De van!

Nincsenek megjegyzések: