2009. március 14., szombat

7vége

Ma szombat,reggel egy hét után elmentem vásárolni az ÁBC-be.De jó süt a nap,hát mekkora csalódás ért, nagyon hideg volt a nap az csak világított.Amikor a kapun kiértem már láttam nagyon könnyedén öltöztem,az árokban a sok esővíz be volt fagyva.Hát mit mondjak nem volt melegem.
Hazafele jövet már nem fáztam ellenszelett kaptam és jobban kellett tekerni a biciklit.
Ma vettünk egy motoros fűrészt, ki is próbáltuk gyorsan, szuper,na reszkessetek vastag derék fák,
tuskók! jövünk!,nincs olyan hogy ez nem megy rá a kazánra.Csak mostmár legyen bőven mit vágni!
Az ára 50ezer Ft,ajándékba akkus csavarhúzó a hozzátartozófelszereléssel,és ez a leértékelt ár.
Teljes ár 100ezer körül,csak váljon be.Már közel egy éve nyavalyog a férjem érte,most meg van
jó Sándor napi ajándék.

Nincsenek megjegyzések: