2009. február 19., csütörtök

hétköznap

Szépen süt a nap csak a szél a hideg és nagyon fúj.Végre második napja nem esik a hó.Az a baj
pillanatnyilag itt-ott olvad,reggelre megfagy csúszás veszély.
Az elmúlt napokban nem igazán történt semmi,csak a megszokot dolog.Ma pihentem,nem igazán
érzem magam jól.Még mindig kínoz a köhögés időnként,és fázik a derekam bekellett kötni,azaz
a derék melegítőt rákapcsoltam.Anyósom vette néhány éve,állítolag gyapjú,ccc.Nem igazán szeretem mert állandóan csúszik mászik a derekamon de ha már van használjam,jobb híján ez is jó.
Nem akartam a pulóverem újját nyúzni a megkötéssel,ugyan is egy régi pulóverem volt erre a
célra alkalmazva,de véletlenül kiselejteztem és a kutya alá került.Feküdve melegítettem,és betű játékot játszottam Mikvel, a tv-ben azaz csak Miki volt a tv-ben én otthon egy papir lappal.
62 szót írtam össze,szeretem játszani.
Ma nem kellett főznöm,volt gulyáslevesem,hurka kolbász.
Most mennem kell,és hozzáfogok hímezni.

Nincsenek megjegyzések: