2009. február 13., péntek

Gyógyulás

Meggyógyultam,azaz még nem egészen,de már elengedet az ágy.Muszáj volt feküdnöm.
Hétfőn elmentem a tüdőgondozóba,féltem a tüdőgyulladástól.Még szerencse,mert a főorvos azt mondta,éppen hogy határ eset,mivel asztmás is vagyok nem szabad játszani.Írt fel egy antibiotikumot Lekoklar nevű,14 szemes.2500 ft.Jó csak a szám hol keserű hol meg savanykás,na meg kicsit sűrűbben jártam ahova a király is gyalog jár,de nem vészesen.Ma voltam fen úgy hogy nem kívánkoztam vissza az ágyba.Azért főztem amiért beteg voltam olyanokat amit nem kellett őrizni,feltettem és néha megkavartam,no meg elmosogattam,muszáj volt.Az első két napban semmit nem tudtam csinálni,vvolt is mosogatni való.Szerdán kétszer futottam neki.A férjem egész idő alatt nyávogot hogy ő sincs jól,de egy köhintése sem volt,orrát sem kellett fújni,nagyon érdekes.
Nem is csinált helyettem meg semmit,még a tea amit főzöt ihatatlan volt.
NA ez nálunk így megy,sajna.
MÁS.
Egész éjjel-nappal esik fújja a havat.Ma láttátok volna a puli kutyát.Szaladgált a hóba,fetrenget,úgy rá ragadt a hó a bundájára,a négy lábán több hó volt oda fagyva mint az egész kutya.Megkellett fűrdetni,alig bírtok megszabadítani a fagyothótól.DE annyira nehezen száradt a szőre,bent tartottuk ezért a nappaliba,meg a konyhába,feküdt amíg főztem.
Nagyon élvezte a bent létett,de nálunk egyébként,kutya macska nincs ben a lakásban.Jó helyük van nekik ott nem éri a szél,hideg sem.

1 megjegyzés:

Fauna írta...

Annyira bosszant mindig, amikor olvasom, hogy a férjed így viselkedik! :((( Szerencsére nálunk nem így van. Sőt, szégyenszemre a párom még háziasabb, mint én. :)