2009. február 5., csütörtök

hétköznap

Dühöngök,anyósom meg a két sogorom nem jön ki a pénzből,én mindig kisegítem őket,hát erre mit csinálnak,felvette azt a kis jövedelempótlót sógorom hát mit csinál?,oda adja a testvére lányának
biciklire,mert a kislánynak niiincs apja és nem tud gyalog járni az iskolába,én meg tartsam el a
nyavvadík sógorom.Hát végeztem,anyósom is meg érdemli sorsát,nem tudta jól nevelni a kölkeit.
A férjemet is hosszú-hosszú évekig kellett úgymond nevelni,formálni.Mára már úgy ahogy ,de a
lustaság dominál még most is de a pénzt legalább nem szórja,és nem csavarog.
Anyósomat sajnálom ezért neki főzök,mert annyit eszik mint a veréb,meg kimosok mert az nagyon nehéz neki.
Főzés, mindig gondolkozni kell mit is főzzek,nem tudom másnál ez hogy megy ?Hallottam olyat hogy előre egész hónapra étrendet csinál,és ahoz vásárol mindenből.Hát nem tudom még 2nappal előre sem tudom mit főzzek,nemhogy 1hóra.Azért kialakul mindig.Én mindennap főzök,már most
azért eltalálom azt a mennyiséget,hogy ne keljen kiönteni és ne maradjon másnapra csak az olyan mint a töltöttkáposzta stb...Ha előre tudom hogy valahova mennem kell,akkor úgy főzök hogy arra a napra is maradjon.
Fáj a torkom, még az kell nekem betegség!Majd a férjem kifekszi,he he.Történt egyszer nagyon náthás voltam még lázam is volt,így télvégén.A szomszéd néni mondja te lány miért nem fekszel le hamarabb rendbe jönnél.Mondom neki a férjem fekszi ki a betegséget,amióta én náthás vagyok ő azóta fel sem kellt csak annyira,hogy kimenjen a nappaliba a heverőre,és a vécére.
Azóta megmaradt,hogy majd helyettem a férjem fekszik és kúrálja magát.Ez legtöbbet így van,
csak nem tudom mit szolt volna amikor csípő műtétje után ki löktem volna az ágyból,mondván majd én fekszek 6hetet.
Na most másról. Befejeztem a matyó futómat végre.Most gobelin képet csinálok leszámolóst,de nem szép az egyik rózsa,de én már kinem bontom.Virágcsokor amit varrok,nagyon szeretem az olyan képet varrni.

Nincsenek megjegyzések: