2009. február 21., szombat

7vége

Ma szombat, és megint hóesésre virradtunk.Ébredeztem amikor amikor hallottam a hódúrógép
hangját.Rosszat sejtve kikászálódtam az ágyból,felhúztam a jótékony redőnyt,mit látnak szemeim má megint esik a hó,és jelen pillanatban is esik,16;54 perckor.Na nem nagy szemekkel de esik és egész nap.Szép-szép de ez karácsonyra kellett volna ez a mennyiség.
A másik, a drága kiskutyám besurrant a tyúkólba és meg ette a tojást.Mit csináljak vele?
Be kell zárni jobban a tyúk udvart.Nem vettük volna észre ha nincs a hó,a lábnyoma meglátszott
a kis haszontalan pulijának!-no meg a tojások héja itt-ott,meg az alvó ládájaban.
Megjött a fiacskám! Disznótorban volt már második napja és képzeljétek éhesen.Lusta a
háziasszony."már megint enni akartok,most ettetek",reggeli 11 órakor,5 órakor nincs kaja.
Van ez így!

1 megjegyzés:

Fauna írta...

Hát én az ilyet nem is nevezném háziasszonynak... Disznótorból éhesen hazajönni, ilyet még nem is hallottam! Szégyellhetné magát az a nő.