2008. november 5., szerda

játékra jelölés.

Kijelölt Anikó a játékra. Bocsánatot kérek, hogy nem küldöm tovább,ennek több oka is van.
1.nem tudom hogyan kell feltenni ide,hogy látható legyen.
2. nincs annyi blogos akit ismerek,
3.vagy már kaptak.

A gyermekkori tőrténettel nincs gond.

Télapós történetet írok le amit soha nem felejtek el.
5 éves voltam amikor láttam a télapót (azaz a beöltözött nagyanyám volt).Észre vettem az ablakba
rakja a csomagot, de mivel kinn sötét volt így nem láttam és nem is mertem közelebb menni,
anyutól meg kérdeztem kivehetem már az ajándékot?Persze. Én kis buta kiszoltam hol vagy Télapó nem láttalak gyere vissza meg köszönöm az ajándékot,erre váratlanul visszalépet és a köszönetből egy hatalmas ijedés lett,még az ajándék sem kellett.Nagyon nehezen nyugodtam meg,és néztem meg a csomagot.
Ezt soha nem tudtam elfelejteni.


Ebből tanulva én a gyermekeimmel tudattam,hogy jön a télapó élöben,vagy megoldottam
mikor aludtak.

Nincsenek megjegyzések: