2008. november 15., szombat

hobbimról

Ideje már valamit írni vagy fotót feltenni,folytatni a hobbi munkám be mutatását.
Nagyon rég óta hímzek,komolyabban 17 éves koromtol,kalocsai mintát,keresztszemeset,majd
békési mintát.Első férjem anyukája és a húga hímeztek,anyósom kalocsait,a húga xszemest, így volt mit tanulni és kitől.Édesanyám nem szerette a varrást,neki csak egy-egy ruha megvarrása volt
csak amit jelentet.Nagyit nyúztam mindig egy kis cérnáért elő rajzolt mintáért,ami annyi volt kis kancsóra terítő.Így nagyon örültem amikor férjhez mentem és anyósom mutogatta mit hogyan.
Majd eljártam hímző körbe ahol békési mintát tanították meg.
Kissebb-nagyobb megszakítással jártam a szakkörbe. Most 2006 okt.-rétől újra rendszeresen
járok,de már nem varrok olyan intenzitással mint régen.Újra beleszerttem egy ideje a xszemesbe
és megtanultam gobelinezni egy pár éve. Sokszor nem tudom melyiket csináljam mert még a
horgolás ízére is rájöttem.Kellene egy jó pár kéz még a hobbimhoz,meg rengeteg idő,jó szem.
Na énis jól csináltam előbb írtam aztán nézek kép után ,na mindegy.

Nincsenek megjegyzések: