2008. november 20., csütörtök

Hétköznap

Na végre ide értem, napok óta nem jutottam íráshoz csak olvastam gyorsan a szokásosat.
Kevés időm van mindig, mert mindent szeretnék egyszerre csinálni és nem érzem hogy valamivel
haladnék.
Ma szemészeten jártam, csak cseppeket írattam ki mert elfogyott,és már fájt a szemem.Na azért megnézte a szokásos szemnyomás értékekek.
Hétfő,szerda, péntek fürdő és masszázsra járunk a párommal,Békésre.Nagyon jó csak kicsit unalmas a fűrdőzés déltájban,2-3 vendég van.Van egy kicsi medence jég hideg vízzel 1 forró vizes és 1 melegvizes medence,nem nagyok3x2 és4x6 méteres.De avíz nagyon jó.Heti 3x gőzfürdő is van.
Minden évben 2x kiíratjuk az orthopédián.A masszázs is jó csak most máshoz kaptunk idő pontot nem a megszokott masszőrhöz,de ez is jó.
Közben amikor nem járunk fát hordunk mert erdő írtás volt és a hulladékot ellehet hordani,engedéllyel azaz mi felfedeztük,oda mentünk szedegettünk és jött egy főnök szerű férfi,
mondta nyugodtam szedegessünk.Kis traktort meg pakoljuk irány haza még sokszor fel is vágjuk
apróra amilyenre a kazánba kell. Jól el szórakozunk és fáradunk.De mindenki úgy segit magán
ahogy tud,ez sem kerül pénzbe és nem rohad kinn a földön.
Nagy gondban vagyok,nincs ötletem mit vegyek az 5 unokámnak karácsonyra. Szinte minden amire szükségük van meg van felesleges dolgot nem akarok,most időm sincs készíteni sem.
Na de gondolkozok egy kicsit de ez meg néha fájdalmas.Lehet hogy már februárba elkellene kezdeni ajándékot késziteni karácsonyra?
Nem tudom mi történt nem jutok be a hlcafé-ra csak olvasni,írni nem tudok hiába jelentkezek be.
Most már be fejezem a szövegelést. Viszlát.

1 megjegyzés:

Fauna írta...

Ez a fürdőzés nagyon jó lehet, én is szívesen elmerülnék most egy jó meleg vizes medencében! :)