2009. július 29., szerda

hétköznap

Szerda,már a hét közepe, és felénk kukanap.
Ma csalamádét raktam üvegbe,hagyományos dunsztolóst.Már tegnap elkezdtem,hogy a káposzta
álljon a sóban.Tegnap meglátogattam a friss házasokat,ugyan is kis malacuk lett a kocájuknak és malac lesre mentem.Olyan aranyosak.
Még most kezdték a lányomék az ilyen féle gazdálkodást.Hű én mennyit kinlódtam amíg mi is sertés tartással foglalakoztunk,regényt lehetne írni róla,de sajna sokat felejtettem már.Na hátha egyszer nekifogok írni az élményeket és eszembe jut sok minden.Én nem kicsiben egy kocát tartottam,hanem 7-8 darab anyát,egyedül 4 gyerek mellett.
De ez is elmúlt mert a kistermelőket megfojtották.Mindenki igyekezett abba hagyni mert nem érte
meg.
Na holnap újra csalamádézni akarok,kell az télire.Úgy néz ki nem kell holnap főzni, maradt máról
annyi.
Este van én is befejezem a netezést,nem sokáig bírja a szemem,bár most mintha egy kicsit jobb lenne.

3 megjegyzés:

Ili írta...

Látom te sem unatkozol egy percet se!!!

Besiren írta...

Szia!
Gyere a konyhámba, játszani hívlak!

Fauna írta...

Már anyuék sem tartanak malacot - igaz, nekik csak egy vagy kettő volt egyszerre. Tényleg nem éri meg.
Kaptál tőlem egy ajándékot, megtalálod a blogomban. :)