2010. július 16., péntek

visszatérés

Vissza tértem.Azért mert eltűntem még olvastam amíg jó volt a Mozilla,még most sem jó,de rájöttem a fiam részénél van más telepítve,de ez nem a legjobb.De nem ez az ok az eltűnésnek.Nincs időm írni.Ugye a mamával
való foglalkozás,a férjem elment dolgozni,
a sok-sok apró állatkák (csibe,gyöngyös,pulyka, liba,kacsa,na meg az a 3 hatalmas sertés)és emellé a háztartás.
Most meg még ez a meleg,ez szőrnyű.
Még horgolni,hímezni sincs kedve az embernek.
Hűvös szoba!de hol van az,a ventilátort nem bírjuk,így szenvedünk.
Amíg nem jelentkeztem nagyon sok minden tőrtént,majd beszámolok legközelebb,ha sikerül
és nem fog a bejegyzés el szállni.
Üdvözlök mindenkit.

1 megjegyzés:

Hencsilli írta...

Jó hogy itt vagy újra :) Ez a fránya böngésző nehogy kifogjon rajtad :P
A meleget meg csak víz mellett lehet kibírni :) Na, de ezt vártuk,nem?