2010. április 25., vasárnap

munkáim


Nagyon régen nem írtam,de nehezen jutok ide,mivel nem vagyok idő milliomos.Mutatok néhányat a munkáim közül,van még több is de gépen most ennyi.
Ez kis könyvjelzőkből 2 de van vagy 10,békési hímzéssel.


Időközben voltam táncvizsgán a lányoknál.Nagyon szépek,ügyesek voltak a nagyobbik unokám nyolcadikos és 5 éve jár,csodásak voltak.A kisebbik 4.osztályos és most kezdte a csoport,hát nagyon aranyosak voltak.
Anyósomat át hoztam magamhoz annyira legyengült,hogy muszály volt,nem akart jönni de a férjem nagyon határozott volt vele szemben,naná neki könnyebb nem neki kell fűrdetni mosni stb...ez nyílván rám vár és várt.
Mondtam ezt nekem soha nem tudja meghálálni.Nincs időm szinte semmire,egyedül nem nagyon lehet hagyni,bár már jobban van lát jobban és nem szédül.Fekély keletkezett a szemében.Nagyon-nagyon kiszáradt,lusta volt inni és enni,tisztálkodni.Nálam is először nem akart fűrdeni,mert nem piszkos ő ,nem csak pispis szagú.






Néhány kép a horgolásaimból is.Jelenleg a pici szabad időmben terítőt horgolok.











1 megjegyzés:

Ili írta...

Szépek a munkáid!
Gratulálok az unokáidhoz!!