2009. május 3., vasárnap

hosszú 7vége

Az elmaradás pótlása,mivel máj.1 -én belső üzem zavar miatt az írásom és egy képem elszállt,most próbálom pótolni.
Ápr 30-án azt írtam csak szellő lengedezik,de 2 óra múlva már nem ez volt a jellemző.
Óriási erővel fújt a szél a portól látni alig lehetet,tördelte a gallyakat,vitt mindent amit lehetet,csak eső nem volt egy szemse,áram szünet az viszont volt,dörgés is kevés ami nem, volt baj.

Május 1.
De.,kiállítás megnyitó ,szépek voltak a falvédők,és kiderült még ma is lehet felíratos falvédőt
kidrukkollva kapni.Lehet újra varrni! Nem sokáig tartott a beszéd,még pogácsáztunk,nézelődtünk,beszélgettünk.A férjem jött utánam és elmentünk ebédelni,ahol a lányom főz.Fagyizás majd vártam a műsort a ligetben,ami késett egy kicsit és elég akadozva ment.
Volt citerazene,jazztánc,és népitánc,romatánc,mazsorett.Kolbász-,pogácsa-,bor-,savanyúság verseny.
Népitáncosok között az én kis unokám is ott volt,a legkissebbekkel népijátékokat adtak elő.
Nekem tetszik ez a népitánc,jó hogy egy ideje a hagyományokat jobban művelik.
A nagyobb csoportok már versenyekre is járnak.A többi műsort már nem vártam meg,5 óra már haza mentem,mert megint egyre jobban fújt a szél és hűlt a levegő.Egész de.,csportok főztek,a gyerekeknek meg arcfestés ajándék készítés ,doboz dobálás volt,meg gokart.
Ezek ingyen voltak,de lehetet forgózni,doddzsemezni,jó drágán.
Hát így ment el a május első napja.

Máj.2.
Kutya oltás volt,jó drága,de aki kutyát tart,anak meg kell tenni nincs mese.A 2 oltás 5600 ft-ba
került.Nem igazán szerették a kutyáink,hogy láncon kellett jönniük,de féltünk,hogy majd a többi jószággal össze marakodnak.Pont jó időpontot választottunk nem volt szinte senki,hamar végeztünk.Utána főzés,pogisütés,ebéd.Du.-tán pihi.

Nincsenek megjegyzések: