2009. május 24., vasárnap

7vége

Nemsoká vége ennek a hétvégének is.
Tegnap "egészségnapon "voltam.Volt vérnyomás-,cukor-,súly-,zsirtömegmérés, mágnestherápiás kezelés,bioterék bemutató,kóstoltam cékla, alma levet ami nagyon fini,volt medvehagymalevéllekvár ami viszont nem nyerte meg a tetszésemet fura íze volt.Nézhettünk hastáncbemutatót,volt bőrrákszűrés,talpmasszázs,jóga.
Nem vártam meg minden programot.
Most egy kis bemutató a baromfi udvarból.A csibéink száma elérte a 130 darabot.A melyik tyúk elmer kotlani tojást kap alá.Még ül 2 kotló.Az ember a nagy baromfigazda.Szinte minden tojásból lesz csibe.Úgy szaladgálnak a főt tojással,olyan aranyosak.Mi így szeretjük,hogy az udvarba szaladgáljon,ne legyen tápos,vegyestakarmányt kapnak.Akkor vágok amikor arra éhezünk,na persze ha majd megnőttek.Megyek szétnézek az udvarba,ugyan is nincs itthon a csibegazda.
Meccsen van.

2 megjegyzés:

Fauna írta...

Most anyunál is kotlik egy tyúk. Ezer éve nem próbáltuk már, mert eddig sosem sikerült. Reméljük, ezúttal ki is kelnek a kiscsirkék.

sandorne0824 írta...

Nálunk is ha én ültetem el soha nem sikerül,a férjem intézi neki mindig bejön.Évekkel ezelőtt a hangtalan kacsával is így volt ő ültette el nagyon sok sikerült,ha én ültettem
alig lett.