2009. április 6., hétfő

hímzés

Két befejezetlen hímzés.
Nem kaptam hozzá megfelelő színű pamutott,na majd más városba átnézek,hátha lesz.

Itt a nyár,ma olyan meleg volt,most 17 óra után már csitul.Én most sem bírok a napon lenni mi lesz a níyáron?De azért kinn dolgoztam,rendbe raktam a megmaradt fát,takarítottam a mellék épület
környékét,egész télen amit befújt a szél, a különböző használati tárgyakat össze pakoltam,a kertes házban mindig van mit pakolászni.Az úgy nevezett szerszámos szekrényt rendbe raktam,el is fáradtam rendesen.A férjem nem igazán rend mániás,"fene ott egye meg ahol kiesik a kezemből"
tipus.annyira jó volt amíg dolgozni járt,nem csinált rumlit,hát még amikor,vidékre járt,elment 10 napra itthon volt 4 napot az idő alatt nem csinált rendetlenséget,főleg ha nem nyúlt semmihez.
Ma azért neki lódult a fiammal eggyütt, fát vágtak, rendbe hozták a nagy fás színt,fát beragták amit vágtak.Nem akarjuk a szabad ég alatt tartani a felvágott fát.

Nincsenek megjegyzések: