2009. április 25., szombat

7vége

Megint régen írtam,erre mindig kevés jut vagy nem birok itt addig ülni,meg bent hideg van
meg............stb.
Húsvétkor fürdeni voltunk és nem vártam a locsolósókat a jó büdös kölnijükkel.
Hazafele jövet jól elestem,akkor úgytünt nem nagyon ütöttem meg magam csak másnap nem bírtam menni,ülni.A csípőmet a combomat nagyon megütöttem,a röntgen nem mutatott semmi komolyat.Már kezdtem azt mondani hajrá rendbe jöttem,lehet megint teljes bedobással lehet itthon dolgozni,hát most meg olyan tüneteim volntak ami a szívinfarktusra jellemző.A házidoki
EKG-ja nem mutatott komolyat,viszont a gyógyszertől jobban lettem amit a nyelvem alá kellett
tenni és hagyni hogy olvadjon el.Majd menni kell a kardiológiára.Jelenleg jól érzem magam "csak elne kiabáljam".Írt fel egy gyógyszert amit úgy érzem jó.
Délután készülök az unokám táncvizsgáját megnézni.
Május 1-én kiállítás nyílik a múzeumban Mezőberényben.Régi feliratos falvédőkből,nagyon sok anyag össze jött 120-150 darab.Biztos szép lesz.Én már sokat láttam belőle,ugyan is a hímző szakkörön átnéztük,hú vannak ám szépek és régiek.
Megyek mert készűlödök.

Nincsenek megjegyzések: