2017. május 11., csütörtök

Mérgelődés.

Na jól bemérgelt a férjem a telefonon keresztül.Azt mondták péntek késő délután haza jöhet,de nincs aki hazahozza,várni kellene neki félötig,de ő nem vàr senkire,rohadt akaratos,adj uram isten rögtön típus.Na ez még semmi,ő szombaton füvet akar nyírni.Mondom hoho nem úgy van az örülj ha felbírsz kellni.Elkezdet. kiabálni mit képzelsz nekem mindent  megtiltol már !!!Mondom meg kell érteni nem szabad,most is a szén lapátolás miatt került be meg a szeretője miatt,mert újból találkoztak na persze az a ri....ó nem akar tőle semmit!még tegnap azt mondta,nem hívja fel még csak én kellek neki még hízeleg,de mit érek én egy hulla férjek,mert képes inkább meghalni!Kérdem mi van tán megint bent volt nálad?vagy telefonált,így megváltoztál?De ha még kell halni megakar.           Na megint sírok egy fél éjszakàt!Én rohanok ,hogy Viszem utána a ruháit,szaladok munka utàn be a kórházba,korán reggel felkelés,hogy süssek palacsintàt,hogy bevigyem.Én marha inkább mentem volna el az unokához.Lekellett volna szarnom az egészet!Neki még eszébe jutott biztos az a szemét megint.Hagynom kellett volna mindent a nagy jó fenébe.!!!!!!!!Tudta volna még milyen szemét az a nő azt érdemelné!Én még mindig nem lennék elég jó neki hogy velem éljen?.Megtiltottam neki hàt igen megtiltottam hogy megdugja azt a cafkát aki nagyon sok családi életbe belerondított,  megtiltottam hogy igyon alkoholt megtiltottam,hogy csavarogjon kényekedve szerint,meg még sorolhatnám.De az nem jut az eszébe,hogy nekem mi minden meg volt tiltva,csak csicska voltam rabszolga 34év óta.Talán önző vagyok,hogy csak vele akarom tovább az életem?Talán önző vagyok ha ennyi év után is szeretem és nem engedem,hogy züllöt vén ember váljon belőle,vagy idő előtt meghaljon???Vagy önző vagyok,hogy nem engedtem át annak a ku..ának?Belefáradtam de nagyon mindenből elegem van!!!!!!!!!!!Világgá megyek  vagy nem tudom mit teszek!Ezt érdemlem?És mind ez egy szar nőmiattMIÉRT NEM NYUGSZIk MÁR?Miért nem felejt?Nekem hízeleg puszilgat,de erre a ganajra gondol,nem értem!Már megint bent lehetet nála?csak egyszer nem megyek már is bement volna?Bekellett volna mennem ma is,de nekem is volt dolgom.Na jól ki sírom magam,sokadjára és lehet  változtatok,mindent hagyok a büdös francba!Más ember örülne ha valaki annyira törődnek vele valaki,ennyire szeretné mint én őt,ha az a nő ha száz évig élnének se szeretné annyira mint én a34év azaz lassan 35éve lesz júniusban.Akkor miért nem élünk szeretetben békességben?Mi nem hagy?Miért nem hagy!?Ki tudná megmondani,csak boldog szeretnék lenni újra a pàrommal akit szeretek oly nagy kérés ez ISTENEM!?

Nincsenek megjegyzések: