2010. december 15., szerda

Életjel

Hűha de rég írtam,de itt vagyok.Olvasó üzemmódba voltam, amint ráértem,elolvastam nagyon sok blogot amit nagyon szeretek és érdekel mi tőrténik vagy mit készítet.
Nekem meg az idegeim készültek ki az idén több alkalommal,na nem súlyosan.Tudjátok a férjem remek családja miatt.Segítettünk rajtuk és mi lettünk a sz...k,még a rendőröket is hívta mert nem adjuk oda a pénzét amit még az államkassza fel sem adta a postára.4 hónapja etettük orvoshoz vittük és hálából ezt csinálja velünk,ez az idén a második alkalom volt.De több nem lesz.Én többet nem segítek!Nekem elég az én kicsi családom és az anyósom.
Kellene készülni a karácsonyra is de humorom nincs hozzá,nálunk csak a gyerekek szaladnak el
az unokákkal,már amelyiknek van.Más vendégség nem lesz.
Na de majd csak lesz valahogy.A horgolás nyugtat,akkor is ha tévedek és javitani kell.
Most megyek át kell adni a gépet.

Nincsenek megjegyzések: