2008. december 11., csütörtök

Hétköznap

Régen írtam már a blogomba,pedig az elhatározás az volt letőleg mindennapi feljegyzés.
Az időm mindig oly kevés vagy csak egyszerűen lusta lettem? Fáradtság?Nem tudom.
Sok időt el vesz a kezelésre járás, azután pihenés is kell.Mi lenne ha még dolgozni is kéne járni.
Szerettem az utólsó munkahelyemen dolgozni nagyon.Na de családi okok miatt feladtam,amit sajnálok már nagyon, mert a helyzet talán most javul,de évekig nem változott semmit nem az anyagi hanem a családi.Most úgy érzem acsaládi viszály talán helyre jön,már ideje lenne.
Készülget a karácsonyi ajándék amit saját kezüleg csinálok,de még ezután vásárolom a többi ajándékokat. Ebben is lelassultam,de ez van.
Most mennem kell,éhes a "báró úr"férjem,percenként be szól valamiért,nem bírja ha a számítógép előtt űlök!Ez van sajna.

2 megjegyzés:

Fauna írta...

Mondd meg a férjednek, hogy Fauna azt üzeni, hogy beszéljen veled szépen, mert különben kikap! ;)

Borderline Anikó írta...

tapi is ezt üzeni!